středa 7. listopadu 2012

Halloween

Den duchu, strachu nebo zase je vse o jidle?

Aneb jak jsem dlouho neprispela, ochutnala amercike sladkosti, zapojila se do novych aktivit, jak NY splachla Sandy a jak poznavam novy svet.

Uz peknou radku dni, jste zde nepotkali zadny muj prispevek. Za ten mesic, se toho hodne zmenilo.
S lidmi se clovek zacina sblizovat, protoze uz mame spolecne zazitky, podobne nazory, zapojujeme se do ruznych aktivit. 
Rekla bych, ze ruznorudost aktivit je v zivote exchange studenta hodne dulezita. Zapojit se do vseho co se da a co muzete utahnout :).
Pote co volleyball season was over, coz na skole tvori jedna skupina devcat, jsem se prihlasila na basketball cheerleading, coz je zase uplne jina skupina lidi. Do toho jsem ve Fall play, coz jsou uplne jini lide a prurez ze vsech ostatnich. Pak vsechny mozne kluby, co na skole potkate. Je toho nekdy dost, ale vse se da zvladnout, kdyz to mate radi :)!

HALLOWEEN!



Pry jsem stara.
Ano, ackoliv se mi to nezda, tady si tak opravdu nekdy pripadam :D. Takze, kdyz se halloween zacal priblizovat a ja zacala touzit jit Trick and treat, nikdo se mnou nechtel jit, just because of our age :D! A kdyz jsem se ptala Amy (nejmladsi sestra, cerstvych 11 :)) i ona se mi trosku vysmala :D. Patty si neprala at jdeme ani jedna, ze uz jsme "moc stare". Ale Amy nakonec sla :).
Halloween in Story city padl na utery. Ja jsem nakonec stravila chvili s otviranim dveri detem a venovanim cokoladek a dalsich nezdravych dobrot :). Kdyz se vecer Amy vratila, spocila vsechny kokina- mela jich 99 (nejvice snickersek :D).
Dum jsme vyzdobili dynemi, ktere jsme vyrezali jiz v pondeli, Lili udelala desive "EEk" :)!
A mi drazi spoluzaci, mi vynahradili to, ze se mnou nesli trick and treat-ovat, tim ze usporadali v historii nasi skoly (zrejme) Prvni halloween party!! Juhooouu! Takze kostymy na sebe, napect sneky, a jdeme na to. Holky mi poradily rasy dlouhe asi pet centimetru, takze jsem byla jako mrkaci panenka <3! Ovsem nemyslete si, ze party tady vypadaji jako z americkych filmu. No to ani trochu :D... Sli jsme do domu k jednomu spoluzakovi, domy zde maji vetsinou vybaveny sklep jako druhy byt, takze jeho rodice v klidu v prvnim patre a my parba ve sklepe :D. Hrali jsme "what if". Sedeli jsme okolo kulecniku a kazdy ma papirek. Napises otazku, napriklad: "What if Nagel never saw Avatar". Papirek se prehne, da do kose. Vylosujes si dalsi papirek a napises vtipnou odpoved. Pak zpet do kose, vylosovat dalsi. A pak jeden cte otazku z prvniho papirku, sousedici cte odpoved z druheho, pak otazku. Treti cte odpoved.... Atd atd:D...
Ackoliv se ta hra muze zdat nudna pro neznaleho, je to sranda a dozvite se hodne veci o vasich spoluzacich. Mozna i nektere veci, ktere jste nikdy vedet nechteli :D. Pak jsme mrkli na film, horor, samozrejme. Ano, v tuto chvili sli moje super-rasy pryc, ponekud me omezovaly ve vyledu :D. A party byla over. Bozi, ne :)?! MOC! :)

3 komentáře:

P.S. mám instagram :D @gejdiv