sobota 11. srpna 2012

Dobrý den!

Ahoj:-)!
v motivačních esejích, co jsem kdy psala jsem se odrážela třeba od Mozarta. Jak byl úspěšný již v brzkém věku, ale nejsem Mozart ani Balouch. Nejsem muž, jsem žena :D!
Vlastně ani nevím, jestli v tom je nebo rozdíl být mužemמenou a vyjet pryč. Asi ne, je to o odvaze?
Největší dík, samozřejmě patří mým rodičům. Vždy mě podporují věcem, kterým se věnuji. Tento web je jak pro vás, kteří čekáte, že vám budu psát a já vám říkám, že máte první psát vy, že budu mít myšlenky úplně jinde. I pro ně, mé rodiče, protože já komunikovat ani nepotřebuji (to říkám teď). A tohle je dobrý kompromis. Vypíšu své myšlenky a nemusím psát každému zvlášť :-)!
Skáčou mi zde myšlenky jako malé mušky ve vzduchu, asi je to tím, že jsem se zatím tak hluboce nezamýšlela ani se s nikým nebavila. Takže teď mě toto spojení "klávesnice-pc-já" poměrně rozklepalo. Za dva dny, teda už vlastně jeden protože je pozdě v noci a já nemůžu usnout, letím :-)!
Tak čauky mňauky!



Iv
P.S. Ano, přemýšlela jsem i nad tím, jak se nechat oslovovat z dřívějších zahraničních zkušeností /íf/, proto i název blogu je iv.usa a nebo (pozor!) Ivuša! Takže americko-české!
P.P.S. Super úžasná fotka se zákčníkem, který mi bude mým partnerem na cestách:-).
P.P.S. Zákrčník mám od své super úžasné nejchytřejší sestry :D :-)!

Žádné komentáře:

Okomentovat

P.S. mám instagram :D @gejdiv