neděle 20. ledna 2013

Podstata nasich zivotu

aneb jak jsem nasla sama sebe :)


Znate ten pocit, kdy si reknete: " Jo, tohle je to co bych mela delat. Tohle je muj "ucel". This is the way." Takhle se citim ja. Jestli si myslite ze vas zivot se nemuze zmenit ze dne na den, verte ze se muze zmenit z roku na rok. Nejde ani o to jak se zmenil muj zivot, ale jak jsem se zmenila ja.
Pamatuji si den pred mou operaci v breznu 2012, kdy mi dosel email s informaci o me rodine. Vycetla jsem, ze bydli ve Story city, ani tam nebylo napsane ktery stat to je. Ale kamarad Google, samozrejme pomohl. Poradil mi, ze to je v Iowe. Ehmm, kde? Tak o tomhle statu jsem v zivote neslysela. takze si asi dovede predstavit, jak jsem byla nastvana za jedu nekam do tramtarie, do statu ktery se v USA "pouze preleta". A o kterem se vtipkuje pouze v kontextu s kukurici. Ale kdepak, on to mel Nekdo pekne vymyslene vsechno do detailu :). Protoze IVA patri do I(o)WA. Ona je to takova (d)iva :))... A ona, holt, patri do USA, protoze je Iv-usa, Ivusa jedna usata :D!


Dekuji me milovane rodine! Bez nich bych totiz nikdy nemela tuhle prilezitost :)

3 komentáře:

  1. to je skvele ze jsi se nasla takhle brzo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a krasna fotka samozrejme:D:*

      Vymazat
    2. Přesně, je krásné, že jsi Iva v Iowa/nebo Z Iowa.)?/ a máš to tam tak ráda. A nao, na té fotce ti to sluší!

      Vymazat

P.S. mám instagram :D @gejdiv