neděle 27. ledna 2013

Sweetheart week

aneb "let's get crazy"


Ano, americnae si umi uzivat zivota na plne pecy. At je to ve skole, po skole nebo i pred skolou (ale ne za skolou :D - to se tady nepestuje). Kdyz uz jsem u toho "byti za skolou" tady proste nefunguje :D. Nebo jen byti nemocnym tu je normalni tak jeden den, pak trada zpet do skoly. Ne jak v CZ pani doktorka vas chce doma tyden a pak jeste dva tydny do bez TV. Tady mas zameskane tri dny za semester a uz jsi flakac prvni ligy :D!!! Takze, kdo ma fobii z byti ve skole, sorry bro US neni nic pro tebe ;)!
 Ale zpet k hlavnimu motivu tohoto prispevku :) - tedy Sweetheart week :)! Nejen, ze se kona velky "dance" v sobotu vecer, ale cely tyden je slavnostni. Ve skolni jidelne se v pondeli rano objevila srdicka. Kazdy student zde objevil "sve srdicko" se svym jmenem a mohl s nim sachovat jak chtel. Dat si ho do skupinky s kamarady, byt solo... Treba sophomores chteli nastvat dva seniors, tak pripevnili jejich srdicka na tvrdo k sobe. jak to ti dva zjistili, jak se radi nemaji, tak to zkoncilo v kosi :D!
Kazdy den mel, stejne jako Homecoming week, nejaky specialni motiv co nosit :D:
Monday:  Twin Day; 
Tuesday:  Nerd Day; 
Wednesday: Clash/Clutter Day; 
Thursday:  Color Day/Boys Hush Day; Seniors:  Plaid, Juniors: Orange, Sophomores: Red; Freshmen: Tye Dye, Staff: Denim; 
Friday:  Zombie/Black Out Day.






______________________

S Maddy jsme se domluvili, ze budeme twins uz predchozi tyden, pak uz jsme jen doladily detaily o vikendu :)... V pondeli po skole jsme s holkama i s couch meli "Cheerleading meal". Meli jsme practice "how to get fat" :D:D... Najedly jsme se kazda k prasknuti :D:D. Ja jsem mela hamburger s hranolkama, samozrejme.















S Maddy, super Twins :))!! ono se mi z prvu zdalo sranda, ale kdyz jsme chodili po chodbe vedle sebe, stejne oblecene tak to bylo opravdy weird :D...
A obrazek na pravo jsme my super nadherne cheerleaders :D:D...







____________________________________________________________



V Utery byl Nerd day, takze skola prvna nerds a nikdo se necitil blbe. Rano jsme v moji class "Multimedia" delali palacinky na snidani.Takze jsme je meli ve tride teple az z panve od Mr. S. :D... V listopadu jsem vyhrala tridky kolo v recitacni soutezi a v utery se konalo skolni kolo. Do tohoto "finale" se nas dostalo 20. Vyhrat jsem to nevyhrala, ale myslim, ze je sranda ze jsem se vubec dostala do top 20 v cele skole, ikdyd jsem Exchange student. Takze, dekuji Olinko :)!!!!





"Poetry out loud" soutez v prednaseni :)

A  utery vecer jsme hrali Basket s nejvetsim skolnim rivalem Gilbert High School, ten vecer jsem nerostleskavala, tak jsem si uzila   pozici in school crowd :)!

Do Gilbert chodi i dve dalsi exchange studentky (vlevo - Brazilie, pravo - Spain), se kteryma se znam pres Nancy, moji local koordinatorku ;)... Vzdy se rady vidime a vlastne i s tou brazilkou jedu za dva tydny na Floridu :)!
________________________________
Streda byl den ve znaku, kdo "neladi - ten je dnes in!


tahle fotka je z naseho  Bible study, kazdou stredu rano pred skolou se potkavame :). Prokladam ji kvuli barevnosti kostymu :D

Super cool colors and style :D

 S Lily, pozorne si vsimnete jeji volby ponozek a obuvi :D!
___________________________________
Thursday:  Color Day/Boys Hush Day; Seniors:  Plaid, Juniors: Orange, Sophomores: Red; Freshmen: Tye Dye, Staff: Denim

Kazdy rocnik jina barva, a ja jelikoz jsem neco mezi senior and junior, jsem si rovnou oblekla - obe barvy (resp. barvu a vzor :D)... ta kosile je Jacoba (meho host. bratra :D:D:D)
_________________________________________



1 komentář:

  1. teda ta recitacni soutez, to jsi urcite sama necekala a vsechny jsi prekvapila! :) jinak to je uplne super ten program ve skole!! porad nejaka zabava, to je uplne skvele, ze to neni furt dokola, ale mate tam takove akce! :)

    OdpovědětVymazat

P.S. mám instagram :D @gejdiv