sobota 22. září 2012

Den 39: Homecoming za dvermi

Prave jsem se vratila z practice na powerpuff, vse vysvetlim dale, a jsem ohromne pozitivne naladena. Ani nedokazu popsat, jak se mi chce skakat do vysky a smat se pri tom :D:)!
Pristi tyden je Homecoming week (home-coming > byvali studenti se v patek prijedou podivat na fotbal, proc tomu predchazeji celotydenni radovanky? Nevi, asi proto, ze tohle je "amerika"!)
Nejlip vse vysvetlim a nastinim programem na cely tyden, co nas ceka :)


MONDAY, SEPTEMBER 24, 2012 “Come as You Are Day”    
"Prijd tak, jak se probudis, jo - zuby si prosimte vycisti" :D takze oni jsou opravdu schopni dojit v pondeli do skoly v pyzamu :D
11:15 A.M. Door decoration in Advisement (male skupinky skudentu, zdobime dvere o trid kde travime hodinu tydne spolecne, je to soutez, ktery advisement je vyzdobi nejlepe)
8:00 P.M. Pep Rally, Coronation, and Skits in the North Gym (bude vyhlaseni krale a kralovny a rozdavat se oceneni skvelym sportovcum skoly). Bylo pro me opravdu tezke hlasovat, protoze mezi 5 nejlepsimi devcaty, byly presne moje kamosky :D
TUESDAY, SEPTEMBER 25, 2012   “Movie/Cartoon/Celebrity Day”           
do whatever you want ;)         
WEDNESDAY, SEPTEMBER 26, 2012 “Medieval Times”                          
Seniors - Royalty  
Juniors - Knights
Sophomores - Peasants
Freshmen - Peasants  
Staff - Denim
tohle je naprosta ukazka americke hierarchie. Kdo jde prvni na obed? Senior. Kdo si jako prvni sedne v autobuse? Seniors. Ale je fakt, ze oni si tim taky, prece, prosli uz od freshman year...
Asi pujdu za Queen of Czech :D:D
THURSDAY SEPTEMBER 27, 2012 “Er Day”–Dress like something ending in er or sound
takze pujdu za photographer ;), mam to jasne :D
FRIDAY, SEPTEMBER 28, 2012     “Spirit Day"            
v duchu Roland-Story High school 
11:45 A.M. Student Council face painting at the ES and MS
1:10 P.M. “Powder Puff” football game at the football field
(divky hraji fotbal namisto chlapcu, chlapci se stavaji nasimi kouci. Opravdu jsme pracovali na treninku na strategii. Abychom to pochopili, tak to chudaci pojmenovali treba- pizza left, pizza right, ham and cheese left :D:D.... In offense jsem receiver, a in defence tackle. Predpokladam, ze budu vazne zranena po defence, jelikoz jsem na pozici, kde v druhem tymu hraje divka, ktera driv hrala fotbal s chlapcema. A kdyz meli trenink, tak zduchla jednoho (btw budouciho vojakaaaa!!!) tak moc, ze udelal salto. A v patek tam budu stat jaaa. Amen :D)
2:15 P.M. Homecoming Parade      
pruvod, klubu, sportovnich tymu mestem          
7:00 P.M.Football Game (JSPC vs. Roland-Story) Half-time ceremonies.
10:00 P.M.-12:30 A.M. Dance (Old Gym) Appropriate Casual Dress
(dance!)

3 komentáře:

  1. Já bycj šla spát v sukni a halence v pondělí.). A úterý by se mi moc líbilo.). Ve čtvrtek by mě určitě nic nenapadlo a že mám vekou fantazii...
    A ořeji ti štěstí ve fotbalu!

    OdpovědětVymazat
  2. V pondeli asi pujdu stylove v pyzamu a v mych pohodlnych, teplych ponozkach :D:D... V utery, premyslim, nad Pipi dlouha poncucha, co myslis? A ctvrtek konecne ve sve kuzi :D. Dekuji, mej se hezky i ty :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pipi je skvělý nápad, i když tu knížku nemám ráda(nevím proč.). Podle mě ti Pipi "sedne".).

      Vymazat

P.S. mám instagram :D @gejdiv