čtvrtek 6. září 2012

Den dvacáty páty: Jak jsem pekla šneky

Patty: Co na to potrebujes?
I: Testo. No, my mu rikame listkove. Jako listy na stromech. Ono je proste prekladane.
P: (cela zmatena) (milujeme iPad, vzdy hledame obrazky kdyz neco porovnavame :D)
....
 Okkk, what else?
I: Cheese
P: What kind of cheese?/Jaky druh?
I: No, normalni.
P: What is normal one?
I: For example Eidam.
P: What is that?
...
"milujeme iPad" po 2.
....
I: Than ham
P: What kind of ham?


Vazne miluju USA a jejich nebreberne mnozstvi moznosti! :D

Nakonec jsem sneky upekla. A kdyz se me kazdu ptal a rekla jsem "snails" tak to malem ani nejedli, ale uz si to stihlu pojmeovat : "Smaaaal Pizzaaaa, oh my gosh!!!!!"

4 komentáře:

  1. Šneky bych si taky dala, ti si museli "dát do nsou", že.)? A já si myslím, že v ČR máme taky různé druhy šunek, ne? Ale jo, ajsně -chápu, že v USA jich mají ještě víc a VĚTŠÍ.)!

    OdpovědětVymazat
  2. ano to mame :D... musim nekdy vyfotit oddeleni uzenin tady. Maso je vsechno naporcovane, jidla prichystane, proste ble... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, to nejbléovatější.)!!
      A omlouvám se za překlepy, všimla jsem si, že když píšu "směr USA" tak dělám hrozné překlepy.)...

      Vymazat

P.S. mám instagram :D @gejdiv