úterý 14. srpna 2012

Den první

Počasí je hezke, teplo na kratase. K snídani jsme měli palačinky a "Monkey cakes" skoricové buchticky. Patty říkala, že palačinky nebude dělat každé rano, takže zítra budou musly :).
Dopoledne jsme vezly Reneu do kampusu, jde na univerzitu. Jeji spolubydlící se drží hesla "pink only" soudě podle jejího růžového nářadí (viz obrázky). Pak jsme se stavilii do obchodu, odtud je příhodný obrázek kukuřic a dřeva po balíčkách:D! Na oběd jsme si dóma delali sandwiche. Odpoledne jsem měla schůzku ve skole. Do skoly to z domu trva tak 39s:D:D! Vybrala jsem si předměty. Zítra tam jdu zase, dostanu Mac :O ;D! Všichni jsou moc milí a usměvaví. Byli jsme se mrknout na volejbalistky a pry jim muzu dělat managera či asienta, takže příští čtvrtek jdu na schůzku ;). Budu a něma pak teoreticky jezdit na zápasy, počítat esa atd.
Na večeři jsme měli, světe div se, párek v rohlíku s fazolemi na sladko a uvarenou kukuřicí. Rodinka to s chutí zapíjela mlékem, na to jsem už odvahu nemela :D! Za chvíli se Pojedeme projet na kole, z čehož mám obrovskou radost :)!
Klidne pište do komentářů otazky nebo cokoliv. Dobrou noc :)))

3 komentáře:

  1. ta tvoje rodina vypadá uplně fajn! :) doufám že budeš do školy teda jezdit autem :D:D ale nevypadjí na to :)

    OdpovědětVymazat
  2. hmmm pestry jidelnicek :D:D
    na oplatku jim musis take neco uvarit:) hlavne neco ceskeho a zdraveho

    tak malo hodin v USA a uz tolik zazitku
    pozdravuji te vsichni Tripsky, Hantakovi i Lacikovci;)

    OdpovědětVymazat

P.S. mám instagram :D @gejdiv