neděle 26. srpna 2012

Jahodové knedlíky po americku

Rodiny zapojené do programu CCI za hosteni studentů nic nedostávají, dělají to pro jejich potěšení a radost :). A jelikož mám skvělou rodinu a cítím potřebu jim lásku oplácet rozhodla jsem se, po společné diskusi co uvařit, připravit pro ně jahodové knedlíky.
Začněme u surovin potřebných na tvarohové knedlíky. 
  • tvaroh měkký - v USA nenajdete
  • tvaroh tvrdý - v USA nenajdete
  • polohrubá mouka - v USA nenajdete
  • prášek do pečiva - V USA najdete!
  • vejce - v USA najdete
  • sůl - v USA kupodivu taky najdete (kdo by to řekl, když oni do jídla žádnou nedávají, že :D)
doma máme tradici, že na knedlíky dáváme jogurt (podle příchuti ovoce uvnitř knedlíků), strouháme tvaroh a tatranku :D!!
Pokud hledáte tatranku nebo tvaroh. Failed!
Po konverzaci s lidmi se Story city, kteří navštívili naši zemi českou, jsme došli k závěru, že tvaroh, jak měkký tak i ten "tuhý", můžu nahradit Cream cheese. Tvaroh tvrdý jsme vyrobili tak, že cream cheese si šel lehnout do mrazáku :D... Cream cheese je asi něco jako pomazánkové máslo :D!!!!! V americe se mouky nerozlišují, jejich je zhruba naše hladká, možná ještě hladší. A tatranky? Jasně, máme Oreo :D!
Když jsem je začala dělat, v duchu už jsem si - česky- nadávala, proč jsem se do toho uvrtala. Ale nakonec i ošklivého kačátka je labuť a z mých knedlíků supper.
Po večeři jsme se bavili a přišlo jim divné, že tohle může být náš český oběd: " It would be like a dessert for us". Takže, pro nás hlavní chod a pro ně dezert :D. 
 naše česká tabule :), nové slovíčko pro nový den

le kuchař 

tadáá :D 

mm :D?
Nakonec myslím, že jim chutnalo. John(host tatka) se byl po veceři proběhnout s Coltem (pes) a po návratu si ještě přidal, takže supeeer :)))).

4 komentáře:

P.S. mám instagram :D @gejdiv