čtvrtek 16. srpna 2012

First day of school!

Lili je freshman {nastupuje na high school}
Iva {ja :D} je neco mezi juniorem a seniorem
Amy je middle school



A celkovy pocit z prvniho dne? Wawwwww!
Asi takto:

Musim priznat, ze jsem sama prekvapena, jak jsem jazykove vybavena... Rozumnet mi nedela problem, samozrejme kdyz nedavam pozor a prijdu o kontext, pak uz je to horsi...
Jde o system vseho. Tim, ze musim neustale venovat 100procentni pozornost, je opravdu ubijejici. 
Dnes se toho moc nedelo, rano byli vsichni studenti v jedne hale a reditel mel proslov. Venoval se skolnimu radu, atd... Tim, ze nemaji tridniho ucitele {ktery nam v CZ prvni den ve skole predcita ze skolniho radu atd.} je to zastoupeno timto celoskolnim "setkanim". Kazdy student ma sveho "Adviser", neco jako jeho poradce. Na jednoho ucitele pripada tak 10 zaku z ruznych rocniku...
Uz mam svuj MacBook Air :]]]]]]]]!!!!!!!
Pak uz se rozbehlo vyzucovani. Hodiny byly spise predstaveni, jak co bude probihat a tak. Tim, ze skole kompletne prechazi na vyuku s laptopy {notebooky dostala cela high school, middle school iPady}, tak jsme prochazely stranky, weby, blogy ucitelu a hodin... 
Ucitele na sve stranky uverejnili fotky svych deti a tak. No, stalo by se tohle u nas?

A zde, foto pro zlepseni nalady:

At zijou Space Aliens!


5 komentářů:

  1. já chci taky dostat Mac! jaký je ?:D a ty blogy, to musí byt super tyjo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že mi tahle fotka opravdu pozvedla náladu :D sluší ti to ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, všichni dostali compy, slušné...:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Seš na státní nebo soukromý, že ti dali comp? :)

    OdpovědětVymazat

P.S. mám instagram :D @gejdiv