sobota 11. srpna 2012

Family

Během dalšího zamyšlení jsem došla k závěru, že směrovat tento blog jen na mou osobu je blbost. Chci aby i ostatní studenti zvažující studovat v USA měli ve všem jasno :-)!
Pár rychlých faktů:
Jedu přes agenturu akcevpohode.cz
Vše se začalo projednávat v lednu, začátkem března jsem šla na operaci s kotníkem, na konci června jsem se opět postavila pevně na nohy, a teď, tradá tu USA! 
Po vyplnění přihlášky online - fotky s popisky, popisy koníčků, dopis rodině, informace snad úplně o všem, kopie vysvědčení, potvrzení od lékaře atd., jsme čekali, co nastane. Během pobytu v nemocnici mi přišel email s umístěním. Iowa. Ne, že bych tehdy věděla, kde stát leží. S rodinou jsem navázala kontakt přes email, tato komunikace občas pokulhávala, zejména z jejich strany. Což mě mrzí a jsem zvědavá co bude tam ;)...
Mají pět dětí ve věkovém rozmezí od 5-23 let. Čtyři dcery a jednoho chlapce. Tomu je 19 a je zadaný :D!
Největší strach jsem měla z jídla, ale Patty (host mamka) mi psala, že jim už roste cuketa a lilek. Tak vypadá, že budou jíst zdravě a neživit se jen fastfoody. Patty a John (host taťka) oslavili 25.výročí svatby, Patty mi psala něco ve smyslu: "měli jsme se v posteli fajn ." 


Už se na ně těším!

1 komentář:

  1. Ráda bych se zeptala: na kolik tě ten rok v USA vyšel? (Připočítej, prosím i "kapesné" - co jsi si tam musela ještě kupovat )
    Předem díky ;)
    ( ráda bych jela taky tak za rok/za dva do Ameriky a proto mě to tak zajímá)

    OdpovědětVymazat

P.S. mám instagram :D @gejdiv