sobota 25. srpna 2012

Den třináctý: Ace, spike, kill!

Ráno v 7.15 jsme měli sraz u skoly. Hádejte kdo tam na nás čekal? Žlutý kamarád, školní autobus! A ten nás dovezl na volejbalovy turnaj vzdálený jednu hodinu. Nově postavená škola pro potomky indiánů nebo snad nějakých kmenů. Nápisy v jejich nářečí, snědá pleť a typické rysy.
Cely den byl nabitý energií a dobrou náladou. Dopoledne hrálo V - varsity (vetsinou seniors, ty nej). Odpoledne - JV (junior varsity). Můj den spočíval v počítání. Podání povedené, Ace, miss... Dig, spravné zásahy, nesprávné a tak dále a tak dále.
Víte jakou píšu propiskou? Tenký hrot, čínská? Dnes tu slavila úspěch a ptali se mě odkud ji mám: "well, from Czech rep." aha :D!
Dnes večer jsem měla své mile rodině dělat českou večeři - ovocné knedlíky. Ale jelikoz jsem domu prisla az po pul desate vecer, nic z toho nebylo :(... Snad bude na ne čas zítra, pak vám popisu jak jsme vymysleli americkou podobu našeho tvarohu :D:D!!!!
Během tydne Patty přišla a tím, že bych je mohla naučit každý den nejake české slovíčko :). Tak pak vyfotim nástěnku, kam jim je píšu :)...
Úderům, úspěchům ahoj!

V mezipauze se udelal provizorni obed na parkovisti, rodice privezli jidlo, rozlozili deky a hura na typickou americkou cinnost - papani :D!

Obed po americku :) 

Napisy ve skole :) 

Interier High School Meskwaki 

Sezeni po zapase... 

gumicky s maslickama pro stesti

tymova tradice :)

JV team

Žádné komentáře:

Okomentovat

P.S. mám instagram :D @gejdiv