středa 16. července 2014

Iva the explorer: Oettingen

Tak jsem se konečně někam dostala! 

Od smetáku a učebnic až do 7 kilometrů vzdáleného městečka Oettingen. Moje rodina má doma rozbité všechna kola, a nejsou sto je odvést opravit. A jelikož celé dva týdny pršelo, nebyl čas ani příležitost či možnost někam se vypravit. V úterý konečně nastal  den D a já se dostala mezi lidi. A měla své první kafé po dvou týdnech. Oettingen je město, ve kterém sídlí jeden z největších pivovarů Neměcka. Městečko je to městečko malé, max 5000 obyvatel... Krásné historické centrum včetně zámečku, většina budov zničena při bombardování, avšak dnes je centrum města krásně zrekonstruováno. Nejlépe to ilustrují obrázky, které jsem tam zachytila. Ráno jsem plánovala autobusem, ale pak Lady N ráno zmínila, že tam jede za známnou, tak mě svezla, doma jsem byla autobusem už ve dvanáct :-).
Zde je plánek města i s popisky

Pohled na radnici a centrum města
St. Jakobkirche 
Nádvoří záměčku
Obyvatelé domu společně se starostou města
Celý dům s hnízdem
Celé městečko krásně sladěné

Všechny body podle průvodce by se daly projít za 30 minut, mně s foťákem to trvalo celé dvě:D. 









_________________




A takto končí neměcké oslavy :D



1 komentář:

  1. krasne foto, na Oettingen mam pekne spomineky, chodil som tam brigadovat pocas VS. nezabudnutelna aroma, vzdy ked sa varilo pivo. kazde leto festival Kirchweich :)

    Robo

    OdpovědětVymazat

P.S. mám instagram :D @gejdiv