pátek 4. července 2014

Pomocná síla z východu

Tak to jsem já.
Po třech dnech tady jsem definovala tři funkce, které zastávám:
  • učitel
  • (jeden z mála) kamarádů
  • uklizečka 
Jako další bych mohla zmínit nosička  večí, sběračka prádla, žehlička, koberců a oken čistička, umývačka podlah, vysavačka. Prostě nevim, jestli jsem ukliezečka nebo aupair.

Dítě je čuník, nejdřív spapá špagety, které zajidá dvěma kusy Kinder mléčný řez, ke kterým si dá tabulku čokolády, pak přinese mamá z práce práce pizzu, zají to pizzou. Přitom celý den tvrdí jak ho bolí bříško. Říkám mu nejez to. Přinesu mu čistou vodu, on ne, že mu to nechutná a zajde si pro fantu a colu. Na druhý den byl doma a nešel do školy. Chvilku mu bylo dobře a to jen ve chvíli, kdy jsme hráli badminton. Zvláštní, že?

No, dnes jsem od 7 do 13 nonstop uklizela (pauzu jsem měla ve chvíli, kdy jsem si dělala oběd).  Tak mám teď chvíli, než se Dominik vrátí ze školy, což by mělo být přesně 13:30.
Ať žije život aupair!

Žádné komentáře:

Okomentovat

P.S. mám instagram :D @gejdiv